Wsparcie

1. Podstawowe informacje oraz pomoc techniczną uzyskasz wybierając odpowiedni produkt poniżej:

Aktualna oferta:

     

 

Produkty archiwalne:

 

2. Jeżeli nie znalazłeś informacji lub rozwiązania swojego problemu na wyżej wymienionych stronach to skontaktuj się z naszym dystrybutorem.


Dystrybutor MATT, od którego kupiłeś produkt, zobligowany jest do udzielenia wszelkich informacji i pomocy dotyczącej tego produktu.

 

3. Jeżeli posiadasz abonament na wsparcie techniczne, pomoc uzyskasz również:

a) Wysyłając e-mail z opisem problemu

Adres mailowy info@matt.pl

b) Dzwoniąc na infolinię

Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 14:00

(w okresie 01.07 - 31.08 infolinia czynna jest w poniedziałki, środy i piątki)
tel. 65 513 20 60

* nie dotyczy produktów darmowych (np. TACHOMATT Yellow Light)

 

4. Jeżeli chciałbyś zgłosić reklamację, wypełnij poniższy formularz RMA:

 

 

Warunki dostaw i gwarancji:

S.W.D

Prosimy zapoznać się ze Standardowymi Warunkami Dostaw.

S.W.G

Prosimy zapoznać się ze Standardowymi Warunkami Gwarancji.