Produkty-wsparcie

 

* dotyczy produktów MATT będących na gwarancji oraz napraw pogwarancyjnych.
Na podany przez Ciebie w formularzu RMA e-mail, wyślemy niezbędne informacje.

 

1. Kliknij na wybrany produkt aby uzyskać podstawowe informacje, pomoc techniczną oraz odpowiedzi na często zadawane pytania (FAQ):

Aktualna oferta:

       

Uwaga:

TD Configurator to aplikacja służąca do diagnozy, naprawy, konfiguracji oraz aktualizacji firmware dla wszystkich urządzeń serii TachoDrive. Aplikacja ta pozwala jednocześnie rozwiązać większość problemów.

 

Produkty archiwalne:

    Wsparcie zakończono w 2022 Wsparcie zakończono w 2022
       
       
Wsparcie zakończono w 2014      Zakończono produkcję

 

2. Jeżeli nie znalazłeś informacji lub rozwiązania swojego problemu na wyżej wymienionych stronach to skontaktuj się z naszym dystrybutorem.


Dystrybutor MATT, od którego kupiłeś produkt, zobligowany jest do udzielenia wszelkich informacji i pomocy dotyczącej tego produktu.

 

3. Jeżeli posiadasz abonament na wsparcie techniczne, pomoc uzyskasz również:

a) Wysyłając e-mail z opisem problemu

b) Dzwoniąc na infolinię

Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 11.00 i 13.00 -15.00

(w okresie 01.07 - 31.08 infolinia czynna jest w poniedziałki, środy i piątki)
tel. 789 00 11 55

* nie dotyczy produktów darmowych (np. TACHOMATT Yellow Light)

 

4. Jeżeli chciałbyś zgłosić reklamację, wypełnij poniższy formularz RMA:

 

 

Warunki dostaw i gwarancji:

S.W.D

Prosimy zapoznać się ze Standardowymi Warunkami Dostaw.

S.W.G

Prosimy zapoznać się ze Standardowymi Warunkami Gwarancji.